sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Viikko yhteenveto

Uuden elämäni ensimmäinen laihdutus viikko meni hyvin. Asennoituminen oli oikeaa ja fiilis kaiken puolin hyvä. Ruokailut menivät hyvin omalla painollaan samoin liikunnat. Toki aina parannettavaa löytyy ja tarkoitus olisikin pystyä syömään oikeaoppisesti myös epänormaalissa ympäristössä ja liikkumaan myös mahdollisuuksien mukaan. Tarkoitus olisi ensiviikolla tehdä pari kehonpainotreeniä ja perjantaina ja lauantaina salitreeni.

Mun aineenvaihdunta on aivan tukossa. Vaikka olenkin miinuksella noin 800-1200kacl/päivä iikunnasta riippuen tuntuu, että ähky on koko ajan eikä jaksa syödä kaikkea ja sit yhtä äkkiä saattaa tulla järkyttävä nälkä vaikka olisin tunti sitten syönyt. Sit menen juomaan vettä ja huomaan olevani aivan täynnä ja puolentunnin päästä tästä meinaan jo oikeesti harkita syömistä, mutta sitten kun syön olen taas aivan yli täynnä. Luulen vain että tää johtuu että mun aineenvaihdunta on tukossa, kun kerrankin syön säännöllisesti. Aikasemmin olen jojoillut ja se tarkoittaa kiljuvaa nälkää tai tukalaa ähkyä.

Ainiin siihen tämän viikon punnitustulokseen vaaka näytti 97,6kg. -2.2kg viimeviikosta.

Tää on se mun elämäni viimenen laihdutuskuuri. Eli ei kuuri vaan totaalinen muutos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti