maanantai 30. joulukuuta 2013

Tästä se lähtee!

En noudata mitään diettiä, en tai ruokavaliota, enkä myöskään ole rekisteröitynyt minnekkään laihdutusapua tarjoaville sivustoille. Toistaiseksi ainakaan. Syön terveellistä kotiruokaa ja minun näköistäni ruokaa, tietysti terveellisyys huomioiden. Ruokapäiväkirja on tosin asia jota aijon kirjailla, ainakin jos tulee ensimmäinen stoppi vastaan. Mahdollisemman puhdasta ruokaa se on se juttu. Riittävästi myös liikuntaa, ja tämä blogi. Tänne olen tilivelvollinen kaikesta tähän projektiin liittyvästä, itseäni voi ehkä huijata blogia ei. Kaiken näköisen kaunistelunhan huomaa heti, kun tulosta ei tule.



Minulla on oikeat työkalut ja välineet toteuttaa projektiani, tarvittaessa löydän myös oikeat kanavat etsiä apua. Kaikki on kiinni lopulta itsestäni. Ihminen ei tee mitään vain huvikseen, kaikella on tarkoituksensa ja kaikeen on myös omat syynsä. Ne on vain tiedostettava ja kaivettava esille se tahto ja luonteen lujuus. Pohjimmiltaan minä haluan tätä, ja todellakin tarvitsen. Motivoivia syitä minlla on monia, mutta miksi silloin kun päätän tunkea itseeni jotakin roskaa nämä syyt eivät tule mieleen? En aijo enää tehdä toista kertaa tätä päätöstä aloittamisesta, tämä olkoon viimeinen kerta.




Tästä alkaa matkani kohti terveempää minää, elämän pieniä päätöksiä. Olen pystynyt siihen ennekin, pystyn siihen nytkin. Askel askeleelta. Haluan oppia syömään,liikkumaan ja elämään ilman tätä jatkuvaa kierrettä. Ruoka hallitsee minua, enkä minä aina sitä. Haluan vihdoinkin alkaa elää!


kuvat osoitteesta favim.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti