sunnuntai 29. joulukuuta 2013

minun matkani

My journey to a helthy live on kasvutarina (toivottavasti) ihmisestä, joka on kamppaillut ylipainonsa kanssa pitkään ja nyt on oikeasti pakko löytyä muutos. Erilaisia laihdutus kertoja ja yrityksiä on kohdalleni mahtunut useita ja toivon tämän jäävän viimeiseksi, eikä miksikään kuuriksi vaan elämän tavaksi.

Olen jo pitkään antanut ruuan hallita minua enkä minä hallitse sitä. Kaiken näköinen säätäminen ruuan kanssa on ollut ongelma minulle jo kauan ja nyt olisi oikea aika tai no viimeinen hetki laittaa tämä asia kuntoon ja elää elämääni täysillä ajattelematta koko ajan painoa ja siihen liittyviä asioita.

Olen aikaisemminpitänyt laihdutus blogia ja silloin onnistuneesti tiputin noin 15kg. Erilaista syistä lopetin blogin pitämisen, kun se ei enää tuntunut olevan minun juttuni ja samalla myös laihdutus tyssäsi siihen. Koin kuitenkin, että kun tästä tekee julkista myös tulokset ovat sen mukaisia ja siksi olenkin täällä taas.

postaamaan pyrin vähintääkin kolmisen kertaa viikossa, ja myös kuvia yritän räpsiä. Tämä on kuitenkin paikka, jonne minä olen tilivelvollinen ja kanava josta huomataan heti ellei homma toimi kuin pitäisi, siksipä toivoisin onnistuvani. Tai siis tiedän onnistuvani kun vain löydän oikeat avimet!

Tervetuloa seuraamaan matkaani! kommentit yms. muut yhteyden otot ovat erittäin toivottuja!

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä ja onnea uuteen vuoteen.
    Uusi blogini on http://fattofitnowornever.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Ihanaa, että jatkat kirjoittamista!

    VastaaPoista